Knulla dem som Beckham.

Jag försår mig inte på så kallade Män. Jag trodde att ryck i snorren när man ser en tjej  tillhörde tidiga puberteten, och att man lärde sig att inte gå dit Penis pekar. Men jag har tydligen fel.  Jag menar vi har ju faktiskt:
Han som jag var så glad i som tydligen levde loppan bredvid.  Och han som har distansförhållande med sin tjej, bara det att när dom är på distans så är han med andra, Dessutom hade ju han en ful en förut, och även henne bedrog han. Och så har vi han som har världens sötaste son och hade världens bästa tjej, nu har han bara sonen kvar. Och han som ingen tycker om men som ändå får alla. Och han som skryter om sin apighet och strular runt så fort hans tjej vänder ryggen till - Bokstavligen. Och han i min klass som var med flest i klassen, synd bara att hans tjej gick i en annan klass. Och så han, fotbollstränaren som gjorde skandal. Och Englands nästa kung hade ju en jätteaffär. Och hon som alla ville ha, och som alla fick, till och med hon blev bedragen. Och trebarnspappan som flydde med en fransyska. Och de där lärarna, hur var det, han är gift. Och skandaldrottningen står ju numera ensam med två barn och alkoholmissbruk, hennes karl stack ju också. Och dom som tog tillbaka varandra efter att han vart med en annan, ni vet hon som en gång var så glad, hon blev ju lurad som fan. Och han med sveriges fulaste namn och knäppaste jobb, hur trogen är han egentligen. Och han som Lilla A .. ja, han har ju också någon. Till och med min pappa har knullat bredvid.
Men det är klart. Kan David beckham så kan väl alla?
För det verkar ju inte vara som att spela fotboll precis, det där att tänka med kuken verkar rätt simpelt.
Patetiska jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0