Sommarn´s bästa smak!

Här sitter jag i mitt lilla hus på lidingö, jag ser premiären av allsång på skansen, äter korvstroganoff och utanför går solen sakta ned. Jag är nyvaskad och doftar sommar. Har varit ute i solen hela dagen och avslutade min utevistelse med en timmes solpromenad. Dessutom är det nydiskat, nybäddat och skapligt städat. Jag sitter här och undrar, Kan sommaren börja bättre?
Nu sitter väl massa negativa trångsynta idioter därute och skriker JAAA det kan det!!
Bättre vore om du inte satt själv, Var på allsången och inte tittade på det på TV, Dessutom vore det bättre om du satt ute i solnedgången och åt grillat och drack vin.
Dessutom tänker ni: Och om du nu sitter och äter och ser på TVn. Hur kan du då också skiva blogg,? Detta låter inte rimligt.. dessutom . .  M.m m.m m.m

Vet ni, era negativa jävlar. Jag skiter i er!
Det är ljuvilgt. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0