abstrakt

"-det är sorligt när du gråter, sa han och tog hennes hand.
sen gick dom sakta bortåt i natten i vackert månljus.
och hon undrade,
-har världen nånsin varit ond?"



man kan inte äga en annan människa. man kan inte äga en människa. man kan inte äga en annan människa. man kan inte äga en människa. man kan inte äga en annan människa. man kan inte äga en människa. man kan inte äga en annan människa. man kan inte äga en människa. människor kan inte äga människor.  man kan inte äga en människa. man kan inte äga ens sig själv. man kan inte äga en annan människa.

"- hur ska jag säga det här utan att det blir fel, frågade hon och sneglade på han.
- säg bara som du är, att du blir glad av att vara med mig, att du gillar det du hör när du hör mig, att du gillar det du ser när du ser mig. svarade han och smekte hennes kind.
tilsammans blev dom oslagnara."

Jag lever efter klyché, mitt liv är en klycha. Jag gillar det. Ett par händer, underbara närhet, tänk va lite massage kan ge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0