en annan del av leksand

Åkerö, Leksands kanske mystiskaste plats? Jag har aldrig förstått mig på hur själva stället är uppbyggt, vilka vägar som leder var och hur stort det egentligen är. Jag har heller aldrig förstått hur skolan är uppbyggd, och om jag säger som så, jag är ju inte klokare idag, trotts att jag jobbat där hela dagen. Nej, jag är snarare mer förvirrad.
Expidition Åkerö, nya äventyret i mitt liv.

Jag: Men var är din andra vante?
Barnet: Alltså, jag har plasthand.
Jag: Jaha . .

Jag: Alice, Alice, ALICE!
Barnet: Jag heter Albin.
Jag: Jaha . .

Nu är det bara att spotta i nävarna, bita i det sura äpplet och hugga in på dom större stenarna . .

Kommentarer
Postat av: anna

"jag heter albin..." HAHAHAHAHAHAHAHA! lätt roligaste någonsin!

2007-11-18 @ 21:49:27
URL: http://numberfive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0