En egen bubbla

Jag är aptrött. Enligt min 36-timmarsdygnsprognos har sömn endast infallit i väster i fyra timmar. Grattis världen.
Jag har börjat mitt slit och succe på Clas Ohlsons centrallager. Underbart. Fått smörningspaket och julbord. Tack och bock, det var gott!
Ikväll blir jag inte långrandig, Wallander sitter i spelarn och jag sak njuta ett avsnitt utan reklam. Men jag lär väl somna någonstanns mitt i, som alla andra gånger. Och jag älskar det. 
Eftersom jag i övrigt lever ett alltför stressat liv för att hinna med allt så har jag upptäckt det senaste, att äta i bilen. Det spar ju både tid och disk. Praktiskt och perfekt. Helt klart underskattat!

Jag förväntar mig inget, men blir ändå besviken. Jag hoppas men gör inget, jag lurar mig själv helt enkelt, men jag låtsats inte om något. Vad är det fina i den kråksången?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0