panik i mitt anlete.

gaaaasch. jag har ont i magen. jag förvarar för många hemligheter. tankar. det är för frestande. förförande. jag dör. jag tamefan dör nu.

jag har två val. antingen gör jag något åt det. eller så låter jag bli.
jag väljer att skjuta på beslutet. eller kanske låta dig välja. lotto. livet är som ett jävla lotto.
just nu känner jag mig som den största sopan, vilket är helt jävla jättefarligt. jag ska ju börja ett helt nytt liv. ingå i pakten the secret. Grattis världen,ett ufo gör entré, igen.

..och jag kan bara inte blunda och tänka på något annat, du är lixom där, hela tiden. och stör, på ett trevligt sätt. och jag kan inte påstå att jag är helt missnöjd. riktigt. än. hela tiden. lixom. baaaah...
fy vad jag inte vågar. lämna mig ifre på ett nära sätt. var med mig. ta i mig. våldgästa mig. men gör det obemärkt. jag är så fylld, på ett tomt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0