Vill du ha en morot?

oj oj oj. Jag blir rädd, på ett spännande sätt. Allt är upp och ner och bak och fram, men ändå helt, helt rätt. Jag blir tokig på ett kontrollerat sätt, jag blir glad på ett ledset vis, jag blir nervös på ett samlat vis, jag blir hysterisk på ett lamt sätt. Jag blir allt och lite till, fast ändå inget. Det låter inte klokt. Jag antar att jag inte är vidare med, just nu. Men ändå, detta är bättre än någonsin. Du blir mindre och mindre perfekt, mera männsklig, mindre über alles, sårbar, ärlig, öppen. Jag gillar det jag ser när jag ser på dig. Jag blir glad. Jag måste lägga band på mig.
(släpp loss vildkatten, släpp loss vildkatten, släpp loss vildkatten, Våga släppa loss Vildkatten!!)

Nyss ringde väckarklockan, jag är uppe sen en halvtimme, det är höjden av perfekt ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0