Allt jag ville var att få lite närhet

Det är så skönt att ta på någon. Att bli tagen på.  Allt känns kanon. Tillvaron.
Det saknas bara lite närhet.
Jag vet inte, man tar inte så mycket i varandra nuförtiden. Det skulle vara så mys med lite närhet. Inget stånkande in - ut - sprut sex, nej, jag snackar the real stuff - Närheten, den underbara närheten. Jag saknar att få vakna upp en simpel torsdag och bara få buffa in mig i någons varma famn. Att Få krypa ner bakom en rygg och bara vara. Sova på någons arm. Pussa lite på någons läppar. Byta baciller. Bara stå och kramas lite. Titta någon i ögonen och bara se och känna att vi ser. Få vara lite vi. Kännslan av att vakna upp en simpel torsdag och få höra " va fin du är ". Jag saknar att ingen ser mig. Jag saknar att ingen gillar vad dom ser. Nej, det jag saknar är att ingen säger att dom gillar vad dom ser när dom ser mig.

Att stå och hångla medans löven faller runtomkring, solen lyser, näsorna lite röda av kylan. Bara stå och tycka om varandra, kännslan av att inget annat spelar någon roll.

Film och verklighet är aldrig samma sak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0