Mamma, Pappa, Spiderman.

Jag har jobbat idag, på dagis. Ungar blir mer och mer "mode", förnyade. Uppgraderade. Nuförtiden leker man inte mamma - pappa - barn utan
mamma - pappa - spiderman.

Dom är fem år och kan redan charma:
 "Maja, du kan inte hålla mig i handen såhär öppet, du ser för snygg ut brevid mig"

Ritar jag, är det snyggt. Gör jag pärlhalsband, är det snyggt. Leker jag en lek, är den leken det enda rätta.

"jag har fem fröknar, Karin är lång, Maja är bäst!"


Å alla kramar, gos, närheten, uppskattningen och fina ord.  

Eller som när A tittade mig i ögonen och sa på fullaste allvar:
"Anna-Maja, Jag älskar dig!"

Jag har ett underbart jobb!

Kommentarer
Postat av: anna

NAAAW! gud vad gulligt! :D löning löning! jag längtar!

2007-10-15 @ 17:11:21
URL: http://numberfive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0