Med ditt leende på mina läppar ska jag sova gott

(I didn´t ask for your love. I asked for money.)
Chansa eller bara glömma?

Köra så det ryker eller lägga mig under täcket och glömma allt som har med liv att göra?    


image73
Jag har tänkt på det här med kärlek. Hur många gånger har man inte tänkt "Vad gillar han, hur ska jag vara, visa, bete mig, för att han ska gilla mig.." Jag tror inte på det. Man kan bara visa sig själv. Man kan bara vara sig själv. Det finns så många av alla andra. Jag försöker lita på mig själv, på att jag duger, att jag får vara som jag är.
För det finns inget annat alternativ. Därför är det slut på tankar som bygger på att jag kanske måste förändra mig.
För jag duger som jag är, vill inte du ha mig, så vill någon annan. Och om jag inte får vara som jag är när jag är med dig, då är du ingen för mig.

Det är så lätt att glömma att jag också är någon att kämpa för. . .


Det känns ovanligt bra. I hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0