Fabel och Snake leker igen!

                 image60                 
Ikväll har jag haft josefine på besök. Hon lagade mat åt mig och vi åt den. Sen nördade vi lite på det överskattade men underbara nätet. Kollade på gamla bilder och blev en aning nostalgiska. Vilka dagar vi har haft. Jag och mina vänner. josefine sa att hon tyckte vi hade bra flyt just nu, jag kunde inte annat än hålla med. Vi har det väldigt bra nu! Men tyvärr blir det bara mörkare och mörkare för var dag. Det gäller att hålla huvudet kallt och inte gripas av panik. Eller som vi i byn uttrycker oss: dont loose your head!
Bara för att det blir kallt, mörkt, kalt ska vi inte bli nere. Nej, nu ska vi inte gråta. Sommaren är slut, men livet rullar vidare. 19 höstar har vi upplevt, varför skulle denna vara värre än någon annan?
Vi snackade en hel del annat också. Tjejsnack. Plugg och jobb. Framtid. Killar, Livet och Kuk.
Cigg, snopp och Cider som Josse så fint myntade i fredags.
I helgen ska vi försöka ta det lugnt. Men Tyvärr har JO fyllt tjugo och vill flacha ID på systemet, så vi får se var vi slutar.


Nu har min hand somnat och det är dags att lägga ner.
Imorgon ska jag och Fabel kicka igång dagen med frukostbuffé.
Gladast är jag i mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Fabbe

Har myntat vidare och bestämt att det enda rätta är: Cigg, Cnopp och Cider! hahahahhahahhaha. jag älskar mig själv, som maja brukar säga!

2007-09-20 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0