Fredag hela veckan

Jag har hört att det finns en film som heter måndag hela veckan. En jävla jobbig film om måndagar.
Mitt liv är nått helt annat. Jag har fredag hela veckan, på ett positivt sätt!
Idag har jag klarat mitt matteprov och sen övervunnit min rädsla för Mulle  - Kolikok kolikok - pervo. Två timmar i skogen med ungar, kottar, bullar och Mulle. Jävla skämt, har jag ett friluftsliv? Lovely!
Senare under dagen besökte jag även Farbror Doktor, ännu en rädsla att besegra. För första gången i mitt liv fick jag ligga på bår, han klämde och kikade, hittade inget. Jag undrar vad det är för fel på mej?
Nu måste jag studera en aning, sen ska jag träna och sen är det ölknäckardags, för trotts all så är det ju fredag idag, Nästan.

Och några viktiga punkter:
  • Jag stressar nu man jag antar att det är värt det?

  • Jag är trött på att höra om det underbara och alldeles helt perfekta, du ljuger.

  • Jag skiter i ditt feta kuvert.

  • Jag har ingen lust att se er två tätt tätt tätt ihop, jämt.

  • Jag känner starkt behov av Lars Winnerbäcks nya skiva.

  • Hösten ÄR vacker.

  • Jag ÄR nöjd.


  • Och om du mot förmodan inte har sett det ännu, gå in på youtube och leta på stackarn som spyr i direktsändning. Det är så roligt att dagen inte kan bli fel om man ser det en, två, tio gånger..
    (jag vet att det var nyhet redan i förgår, men jag har inte komenterat, inte reklamerat, inte nämt förens idag)

    Tack och bock, bli min kock...



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0