Inatt är det du och jag.

Jag har haft en alldeles förtäfflig och oerhört trevlig helg. En bra helg. Imorgon börjar jag mitt vik på ett dagis, underbart.
Jobba plugga träna.
Var vänlig stör ej, Stress pågår!

Dessvärre har något hänt i min mage, jag vet inte vad det är riktigt så imorgon ska jag uppsöka läkare. Jag hoppas inte att jag måste in och träffa riktiga läkare, sånädär seriösa typer med hanskar, spruta och medicin. Jag lider lite utav s.k Läkarskräck. Jag har aldrig varit sjuk, jag vet inte hur man gör. Det verkar brutalt skitäckligt med sjukhus och sånt. Jag hoppas jag löser sjukdelen i ruta ett.


Jag önskar att jag var den som kunde önska alla all lycka, men det är jag inte! En dag kommer droppen som fyller bägaren och får den att rinna över. Den dagen kommer jag vilja döda. Jag kommer gråta blod, spotta salt, skapa sår. det varma lilla Hjärtat kommer den dagen frysa till is. En vacker dag kommer jag inte stå ut längre. Jag kommer inte försvinna helt, bara sudda ut konturerna av mig själv. Bit för bit. Steg för steg.
Sen är det bara att vänta på comeback.
Men den dagen är inte idag. God natt!

Jag har ett sår.
Sår gör ont.
Ont gör det i hjärtat när man är kär.
Kär är man då och då.
Då var det krig.
Krig dödar.
Dö kan man om man har ett sår.
Jag har ett sår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0