jag är nöjd!

Visst är jag uppe i högvarv hela tiden. Visst måste jag stressa endel. visst festar jag kanske lite för mycket. Visst borde jag kanske plugga mer. Visst kan man tycka att jag borde jobba mer. Visst kanske jag dricker lite väl ofta. Visst borde jag kanske vara mer med min familj. visst kanske jag borde vara mera med mig själv. visst kanske jag borde spara mer med mina pengar.
Men va attans. Jag är nöjd. Det händer så roliga saker helatiden. Oväntade, sköna saker.
Just nu är jag inne i en bra period. Jag gillar ändå mitt liv jag lever.
och sålänge jag är nöjd så tänker jag fortsätta.


..och bara för att du flyttat 100 mil härifrån är du inte ballast för det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0