Kärleksens språk?

Jag är så trött på alla jävla regler. Jag orkar inte. Varför får man inte bara vara den man är, när man vill, var man vill  och med vem man vill? Fatta hinten. Jag pallar inte spela det töntiga spelet, hur orkar du? Det känns trisst. Jag skiter i allt som har med sociala framsteg att göra, jag sattsar på min skola, mitt jobb och mina fester. Så länge det är skit så är det inget att ha. Så länge du inte kan vara dig själv så låter jag dig vara. Sålänge det inte funkar att köra mitt race så är jag hellre lycklig med mig själv. Aldrig mera förljuget. Aldrig tänker jag sälja mig själv. Alla har inte ett pris, speciellt inte jag. Det tråkiga är att du vann. och Jag hatar det.
Det handlar inte om förväntningar, det handlar inte om nått jag kanske ville, det handlar inte om nån jävla dröm. Det är inte det att det inte var nått, det är nått annat.


Kommentarer
Postat av: Fabel

Varför känner jag mig som en dart-tavla för tillfället?

2007-09-20 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0