Kvinna söker:

Du ska vara
Snäll - men inte mesig. Snygg - men inte fåfäng. Kännslig - men inte blödig. Glad - men inte oseriös. Rik - men inte snobb. Kramgo - men inte plåster. Trevlig - men inte översocial. Målmedveten - men inte ospontan. Bestämd - men inte omöjlig. Lyhörd - men inte vek. Åsiktstagare - men inte insnöad. Chanstagande -men inte galen. Intresserad - men inte Toffel. Tuff - men inte idiot. Spontan - men inte oberäknerlig. Rolig - men inte se allt som ett skämt. Mannlig - men inte mansgris. Ärlig - men inte elak.
Och jag vill att du ska ägna tid åt mig, utan att du tappa kontakten med dina vänner. Och jag vill att du ska ha dina egna intressen och bejaka dom, utan att glömma mig. Och jag vill inte att du tar mig för givet, men jag vill ändå att du vet var du har mig. Och jag vill att du ska vara med mig utan att kväva mig. Och jag vill att vi har kul ihop samtidigt som vi också kan vara allvarliga. Jag vill att du ska kunna prata med mig, lyssna och förstå mig, men jag vill också att du kan vara tyst i mitt sällskap. Och jag vill att vi stöttar varandra och inte kväver oss. Jag vill att vi gör saker ihop utan att vi missar att göra saker isär.
Jag vill att du kan vara dig själv precis som du är tillsammans med mig.
 Jag vill att du tycker om mig precis som jag är och inte försöker förändra mig. 
 
men framförallt vill jag  att du är lycklig med mig.
och
 att du gör mig lycklig.


Finns du? det är dig jag söker.


Kommentarer
Postat av: kate

bullseye!

2007-09-12 @ 08:11:45
URL: http://numberfive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0