Måndag 3/9

Eller "fan, jag är så trött att jag inte kan sova"
Ja, då var trippen avslutat. Jag och Johanna är hemma igen efter en underbar vecka i vackra Grekland, Underbara Rhodos. Idag har vi bara rest. Tolv timmars resande, vi blev hämtade från hotellet igår klockan nio. Sen har vi väntat, flygit, väntat, åkt tåg, väntat, åkt tåg igen och tillslut hamnade vi i GUPPEN och börnade hem till Obygen, Djura. Det känns inte alls bra och jag kan inte sova. Måste plugga.
Ska luncha med Johanna senare. Jag längtar.
Kom liv kom liv!

Bilder från trippen kommer inom kort, både här, men framför allt Här:
http://johannanilssson.bilddagboken.se/


    Hej då Rhodos!                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0