Nu är det helg igen!

image61
Ja, det är väl bara att bita ihop. Snart är det måndag igen..
Men först, fredagen ska levas ut.
Matte klockan tio, jobba klockan elva, stänga klockan sex, träna klockan sex, hem till tacos klockan halv åtta, flickafton klockan åtta.
Och vi ska inte tala om lördag. Ryktet säger roadtrip och en flarra vin.
Söndag. Har jag tid att plugga då?
På nått sätt känns det som mitt liv går ett i ett. Ibland undrar jag när jag ska hinna stanna upp och ta en paus.
Ett andetag.
Vem var ufot som bestämmde att man lever bara en gång?
Vem sa att man bara får vara ung en endaste gång?

Jävla Gud. Är du nöjd nu?

(Stor i orden. Stor på jorden. Nöjd i situationen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0