Let's not fall back to sleep like we used to.

Sitter här och är fylld av kraft igen, gick min promenad och självklart började det regna. För första gången i mitt liv fick jag uppleva ett så kallat helande regn. Eller vad det heter, befriande kanske? Allt kändes lättare iaf. Innan var jag obegripligt nere, slö, lite ledsen. Efteråt nöjd. Blöt. Glad.
Hem och duscha, laga kvällsgröt och äta nattemackan. Sen, till den stora utmaningen, packning. Nu har jag packat ihop nästa alla mina tillhörigheter och lagt det i IKEA påsar, dom ska jag frakta till Styrsjö på Söndag. Min säng, mina saker, min sommar. Ett avslut. Grejerna jag ska ha till USA ligger utspridda och packklara på gästsängen, nu ska jag bara göra sista finslipet sen åker det ner i väskan och jag drar.

Just nu känns det ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0