God som i smaskens, god som i gott

"När jag ser dig blir jag knäsvag, när du ler på ditt förnuliga sätt blir jag gladare. När du borstar ditt lockiga hår fylls jag av glädje. När jag ser in i dina ögon fylls jag av lycka. Ibland är du det vackraste jag sett. När du dansar din lustiga, glada dans framför mig kan jag inte annat än vara lycklig. Dom gröna, klara, öppna ögonen du har är svåra att ta sin blick ifrån..
  Älskade spegelbild, lämna mig aldrig."

Idag blev jag tio år igen:
Efter några timmars lek på jobbet bestämde jag och mina vänner oss för att åka pulka. Det snöade och var ganska blött ute, men jävlar va det gick! Pulka är lite lätt underskattat, precis som barndomen kan vara.
Efteråt bakade vi kladdkaka, drack varm choklad och myste med några sällskapsspel. Vissa dagar är bra dagar.

Åter igen har jag pajat  någon annans bil:
Efter att jag tankat idag och skulle köra iväg från macken hände nått märkligt, när jag startade bilen luktade det helvette och lät mer därtill. Jossan skrek att bilen skulle sprängas och vi kastade oss ur den. tre tjejer i en bil, vi öppnade motorhuven, låtsades kolla lite, ringde pappa och sköt över problemet till honom. Nu är bozen på verkstad och jag känner mig skapligt naken, ensam. Plötsligt fick jag lov att börja planera igen. Stackars faren, vilken dotter till att förstöra mororfordon jag är.

Date? ha!
Penetration. Ja?

Godnatt!
Jag leker med livet som jag har som i en liten ask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0