homo sapien sapien betyder "kvinnan som vet att hon vet".

Nu rullar den stora karusellen igen, vare sig man vill det ellar ej så går allt tillbaka till vardag. Lilla Livet Lilla Döden, Ibland är jag rädd, oftast inte. Schemat har länge varit fullspäckad, när jag tittar tillbaka ser jag inte hur jag hinner med. Men man är väl ung och har massa energi, antar jag. Antar andra. Man lever som man blir tillsagd. Skönt. Snart är det väl helg igen och alla par ska gå ihop två och två och visa upp sig. Kul, kul när det går bra för andra så att säga! Själv har jag fullt upp med att älska mig själv, skönt. Jag orkar inte med nått annat just nu. Ha. Annars kan man alltid satsa på Kaffe med Duppa och sen en fika på Siljan. Leksand är så pytte jävla jättelitet att jag kvävs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0