snuvad på konfektyr, igen!

05.55 ringer klockan.Med ett ryck kastar jag mig upp i tron om att det är fredag, när jag inser att det bara är tisdag vill jag bara bli mutterad till en puppa och gärna sova till våren. Synd att jag drömmer så pass verkliga fredags-drömmar att jag tror mig själv. Oflyt.

Nu ska jag upp till mig gröt och göra nått vettigt av även denna dag, som att spela getabock i en teater. God Morgon!

PS. igår tog filmen "du levande"  hem tre guldbaggar, det tycker jag var helt suveränt, och i och med att jag har sett den, gör det mig till någon slags kulturgud. Tack Pappa. I övrigt tycker jag att alla dessa galor kan slänga sig i väggen. Orka!

Kommentarer
Postat av: anna

haha! vad fan! gala är kul! det var också kul att prata med dig idag! får vi göra oftare! puss!

2008-01-25 @ 19:38:58
URL: http://numberfive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0