FTV´s Bäste Käft!

Klockan är halv ett och jag har redan hunnit med massor. Dels blev vi väckta av att våran hyresvärd plingade på dörren halv åtta imorse, på en onsdag?! Upp och in i morgonRocken, han skulle klippa häcken och behövde kolla propparna, tydligen har vi ingen el i garaget. Sen somnade jag som tur va om och när klockan ringde vid nio låtsades jag som om det regnade. Nej, klockan fick bli tio innan jag palllade att öppna fönstren utåt. Då tog jag mig en Milsrunda på pärlan, min cykel alltså. Tyvärr hade jag nästan felberäknad färdvägen och jag fick rätt bråttom i duschen efteråt, en halv banan till frukost och sen direkt till tandläkaren. Ung blond tjej, inte oddsen på sin sida, men jävlar va trevlig hon var, och duktig! Och jag sen, vilken superkäft - jag måste vara tandläkarnas drömpatient.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0