midsommarns glada afton

Midsommar kunde ha börjat bättre kan man tro, men nej. Så mycket skratt det har bjudits på i kollektivet denna morgon väger över den lilla huvudvärken som gör sig påmind ibland.
Gårdagen bjöd på riktigt lyckad fest, matorgie, dans, cykling, och prao som dörrvakt. Jag tror jag har hittat mitt uppdag i livet. NOT. Imorse vaknade vi upp och upptäckte till allas förvåning och lycka att Reptilen smygit sig hem framåt småtimmarna. Hurra! Efter att ha värmt mig i Sverigeflaggan och Johanna haft en geting på besök i sina trosor samlade vi ihop oss och hissade flaggan under sång och nu ska vi dricka te. Sen är det duschning och dukning. Midsommar bjuder inte bara på regn, det är långbord, hemkryddad nubbe och vackra vänner också.
Kollektiv. Det är top Noch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0