ska man ändå gå upp kan man göra det med stil

Därför sitter jag nu här i köket i kollektivet på björkvägen och har dukat upp en redig frulle till mig, arbetaren. Mjukt bröd, gröt, leverpastej, russin ,solrosfrön, linfrön, mjölk och gurka. Ska det va så ska det va. Lite härligt stämmningshöjande Håkan H på det och sen var saken biff.
Synd att jag plötsligt har en kvart på mig, att gröten kallnat och att mitt hår måste torka. Vart tog morgonstund har guld i mun vägen i mitt liv, egentligen?

Well, well, Väl mött och God morgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

är det inte morgonstund har guld i mund? haha.. eller är de rena rama inbillning.. illa! trevligt hus, redig frukost!

2008-06-12 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0