27 november 2009

... och nu låter vi julstressen börja påriktigt, Grattis!

Trängdes med ca 1 miljon människor inne på Åhlens idag, sen fortsatte alla av någon anledning till ICA i liljeholmen och jag blev i princip galen.
Men 5 minuters handlande av lampor och 15 minuters köande för att komma hem och se att man köpt fel lampor känns helt okej en fredag då jag har så mycket energi som idag. N O T!

Men, jag fick ialla fall upp min julstjärna och lussetåget morfar gjorde till mig när jag var liten, dessutom köpte jag näst sista paketet till Rogers adventskalender idag också. Det blir en välsignad julfrid i år.
Funderar också starkt på att köpa massa glögg och drick en kopp om dagen, så det alltid alltid luktar jul hemma hos oss, from idag.
Kanske.

Nu saknas väl bara ett rejält julbord och julen är fulländad!

Det ska bli bra.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint det ser ut. Riktigt jullikt! Här är mörkt o grått men jag har varit ute i skogen å gått, skönt. Saknar dig, Hälsa Roger att jag lyssnat klart på Bilbo, spännande. Ha det bra ÄD kram /ma

2009-11-28 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0