Kärlekskrank

Igår hade jag och Rogga MåndagsMys när han kom hem från Dalarna.
Vi valde nämligen att åka hem olika tider för att få längta efter varandra. Eller om det var för att jag skulle jobba och Roger städa bland gamla saker, jag minns inte så noga.

Efter en hård dag på jobbet var det ialla fall extra mysigt att gå hem och laga lite god mat, potatisgratäng och fläskfile och en stor sallad. Självklart skölde vi ner läckerheterna med lite vin, på en måndag, ja visst!
Sen satt vi med tända ljus och pratade.
Planerad.
Tänkte.
Senare somnade vi tätt tätt ihop och lyssnade på vinden som ven, och jag var inte rädd för jag fick sova i hans famn.

Nu ska vi strax dricka te och vika lite tvätt.
Jag ska ta tillvara på hösten.

Han är fin han, min Roger.


Pssst. Det är kortvecka, i helgen åker jag till Malmööö och träffar Dalmans ängler. Mina Lovely Bejbs!



(tack Apa och Henke som förstår oss)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0