Det där med att läsa mellan raderna.

en berättelse blir ju alltid annorlunda om man läser mellan raderna.
Något jag är bra på! Dessutom har jag bra inlevelseförmåga och kan sväva ut och iväg och in i mig själv och göra om...

Plötsligt säger du nånting, men menar ju något helt annat - gör du inte?

Funderar på om jag ska tänka om tänka rätt, och helt enkelt lita på att du säger det du menar. Eller ialla fall tro att du menar det du säger. Typ.

Jag ska sluta tänka, jag ska sluta utvärdera, analysera, fantisera, tänka, tänka, tänka.
Istället ska jag koncentrera mig på mig själv, hur tråkigt det än kan låta.

För övrigt mår jag bra, om någon undrar. Någonstanns är jag lycklig mellan jäspningarna och stressen, mellan jobbandet och mellan vilandet. Där ler jag. Faktiskt!

Tur att man har så fina vänner!!

Och tur jag har Roger. Han är den finaste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0