konstigt.

Jag fattar ingenting. Nollställd. Tomt. Eko av tystnad i mig. Dunk.Dunk. Dunk.
VAAAA?

Blåst. Kallt. Blött. Halt. Inga bussar?

Snö lixom, jag trodde det skull bli vår?

Tur att jag snart åker till Australien. Då ska jag lapa sol och lata mig. Sen när jag kommer hem igen. Då kanske det är vår på riktigt så jag börjar fatta något igen.





Fast jag tycker ju att det är lite mysigt också. Med Vintern.
Och vi bor faktiskt i Sverige, här är februari en vintermånad och inte en vårmånad.
I verkligheten.



Och jag älskar ju känslan av att människan är övervinnerlig. Vi är inte det mäktigaste på denna jord, för naturen är övermäktig oss. Och värre lär det bli om vi fortsätter försöra vår värld. Och då är det nog bara att hälsa hem.
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0