kul att man är den känsligaste som finns

Läser på en skvallersideframsida att prinsessorna är så glada och gosar så mycket med sina kärlekar att det både blir kaos i trafiken (haha) och tills drottningen får gripa in och säga ifrån.

Och jag får nått blött i ögonen.

Ser på Sunes sommar och pappa Rudolf ligger i sjuksängen och berättar att han alltid älskat Karin, och barnen "och dig, och barnen, och dig.."

Och jag får något blött i ögonen.

Jag ser "Dom kallar oss artister" med Annika Norlin och hon är så härlig och kreativ och duktig och gör sån fantastisk musik.

Och jag får något blött i ögonen.

Jag läser Amandas blogg där hon skriver om Lillis i magen och Henrik och känslan av dem tre.

Och jag får något blött i ögonen.

Jag lyssnar på Håkan Hellström och minns en fantastisk konsert på Hovet november 2o1o, det är så fantastiskt, han är så bra, det är så starka känslor, så magiskt.

Och jag får något blött i ögonen.

Jag tittar på kort på Världens sötaste Melvin och känner en stark längtan.

Och jag får något blött i ögonen.

Något blött i ögonen, aldrig för att jag är ledsen, aldrig aldrig annat än lycka.
Starka känslor man bär på som tjej.

Jag är nog den känsligaste som finns!

Kommentarer
Postat av: amandan

Maja man får vara känslig det är mänskligt och fint.

Ses snart!

Puss <3

2011-02-16 @ 09:28:22
URL: http://fredagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0