om matte själv får välja....

      '

Jag har så många. Och jag älskar dom. Men jag kan inte gå i dom. Längre.
(har jag nånsin kunnat? kan ha varit så att förr brydde jag mig inte, nu gör jag. För nu är jag gammal och grå och står inte ut med att det skaver och gör ont. och att jag går som en ko)
Men ibland, när jag känner mig peppad på festen och är ensam hemma och har bra musik i högtalarna, då tar jag på mig mina pärlor och tar några trevande steg i hallen. Dansar lite och byter sen sko. Det är fantastiskt.
Jag vill öva. Jag vill palla. Jag vill kunna!
Alla vet att mina partydojjor dessa dar mer liknar nedan:

Men jag kan inte stoppa mig själv från att minnas tider som varit:



Brun, fräch, fina naglar och i klackar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0