Hemma på min gata i stan..

Lämnade Enköping och avslutade således min Sverigeturne idag. Nu är jag hemma i vår Hufudstad igen. Det känns bra, min semester har hittills varit toppen, och det kommer fortsätta minst lika bra, det är jag säker på!

Här hemma i lägenheten är allt sig likt, lika varmt och med samma innehåll, dvs hamster och världens snyggaste kille. Topp!
Jag själv är hemma för att betala räkningar (jävligt dyrt!) tvätta lite kläder samt snabbträffa lite fint folk. Jag har även klämmt in Harry Potter och kusinens födelsedagsfest. Flyt!

Nu ska jag krypa upp i soffan och fortsätta ta igen allt myyys jag missat dessa två och en halv vecka på resandes fot. Kanske tur för Roggan att han jobbar imorgon, annars finns risk att jag gosat ihjäl oss.

Hjälp vad jag tycker om den snubben!



På lördag far vi till Kroatien. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0