Packad och klar

img_7417 (MMS)

Nu börjar träningen... Imorgon far jag med mina fina tjejer på jobbet ner mot Båstad. Vi jobbar veckan ut och sen börjat SEMESTERN!! Jag har tre veckor nu, en vecka i september. Jag har även storslagna, lugna sommarlovs-sköna planer! Först stannar jag nere i Skåne hos Emelie och Jossan, det blir utflykter i söder. Lata dagar i solen innan jag och Josse tar det fantastiska nattåget till stockholm och sen morgon tåget vidare till Dalom. Där blir det mer sommarlov med tält, Budo, vänner och bad, ett riktigt sommarlov med andra ord. Efter hemma-semestern mellanlandar jag hos Hanna i Enköping innan jag far hem till älskade Roggan igen. Dock blir vi inte hemma länge, två dagar senare åker vi på efterlängtad kärleksresa till romantiska Kroatien, lovely! Jag ser min "ensama" semester som uppvärmning och träning inför hösten, inför mitt och Jossans stora äventyr. Nu blir det 18 dagar utan honom, då blir det 63. Kan vara bra att öva. Jag tror vi glömt hur vi gjorde det sist, då, när jag var i USA 10 månader av vår första tid. Jag vet att vi klarar det igen. Shit pommes, jag älskar honom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0