kul att man har samma humor som sveriges roligaste man

Ikväll var jag på bio med mina fina vapendragare Anders och Johanna. I samma biosalong sitter allas våran (iaf min) favorit Johan Rheborg tillsammans med sin familj.
Känns bra att sitta och skratta (jag förutsätter att han tyckte filmen var kul, ja) i samma biosalong som sveriges roligaste man, härligt att veta att vi har samma humor.

Nu känns det plötsligt mycket roligare att skratta åt honom också, för det ger mig förhoppningar om att han, om han fick chansen, även skulle skratta åt mig. Nu när han åtminstone har skrattat med mig, en gång.



Ps. glöm ej, jag sa det först!


Och vad vi såg? nej det förtäljer inte historien.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0